U procesu upravljanja rizika osvrnut ćemo se na četiri općenita koraka kako bi objasnili funkcionalnosti rješenja.
- Planiranje
- Indentifikacija i analiza rizika
- Odgovor na rizik
- Nadziranje rizika
Planiranje
Proces upravljanja rizicima započinje s planiranjem. Ono se uobičajeno izvodi na sljedeći način:
- Uspostava kataloga rizika i aktivnosti za tvrtke
- Sljedeći korak je identificirati ključne indikatore rizika za svaki od glavnih rizika
- Potrebno je dokumentirati koliki se rizik može snositi tj. do koje granice će ići svaka pojedina poslovna linija poslovanja te samo poduzeće u cjelini.
Identifikacija i analiza rizika
Nakon što je završena faza planiranja, sljedeći korak je identifikacija i analiza rizika. Cilj je identificirati sve ključne rizike neovisno gdje postoje, interno ili eksterno, te ih analizirati na temelju kvalitativnih i kvantitativnih metoda.
Odgovor na rizik
Sljedeći korak je odgovor na rizik. Nakon što smo identificirali kritične rizike moramo imati strategiju za primjeren odgovor. Pojedine strategije se mogu prilagođavati na rizike koji se koriste u poduzećima, međutim svaki dokumentirani odgovor ima svoje troškove, vlasnika i status.
Nadziranje rizika
Poslovanje treba proaktivno nadzirati i pratiti uz vlastite procese za upravljanje rizicima.



